Az ügyfél-tájékoztatás szabályai

Társaságunk az ügyfeleivel történő kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás során a tisztességes és együttműködő magatartás elveit, valamint a banktitok és ügyfeleink személyes adatainak védelmére vonatkozó szabályozást betartva jár el; szem előtt tartva az ügyfelek teljes körű tájékoztatásának fontosságát.

Ezen elvek betartása során ügyintézőink a kapcsolatfelvételkor azonosítják magukat, illetve ügyfeleinket a hatályos szabályozásoknak megfelelően.

Társaságunk a rendelkezésére álló eszközökkel igyekszik elősegíteni az adósok teljesítését; ennek érdekében tájékoztatás nyújt ügyfelei részére az egyes - fizetési nehézségek esetén - igénybe vehető áthidaló megoldásokról.

Társaságunk az ügyfeleivel való kapcsolattartás során tartózkodik a félrevezető, fenyegető kommunikációtól és tartozás rendezésére nyitva álló lehetőségekről és a nemfizetés várható következményeiről tényszerű és kiegyensúlyozott tájékoztatást nyújt.